recept: Špagetová dýně s česnekem, bazalkou a sýrem

16:21:00 Unknown 5 Comments


Tento rok jsem si poprvé zasadila špagetovou dýni (vlastně to je úplně moje první dýně a nezáleží na odrůdě). Dlouho jsem otálela s utrhnutím, protože jsem nevěděla na jaký způsob jí udělám. Nakonec velice jednoduché, rychlé a i s ingrediencí, které by se mohli nazvat "CO DŮM DAL"
  • 1 špagetová dýně
  • česnek, bazalka, sůl, pepř, sojová omáčka, olej
  • strouhaný sýr dle chuti (eidam, parmazán...)

 Dýni si rozkrojíme a zbavíme středu s jadérky. Nakrájíme si asi 3-5 stroužků česneků (nebo dle vaší libosti). Česnek osmahneme na oleji a přidáme bazalku. Mezitím si vydlabeme vidličkou dýni. Přidáme ji k osmahnutému česneku s bazalkou. Osolíme, opepříme a přidáme malinko sojové omáčky. Když jsou "špagety" mekké můžeme servírovat. Nakonec posypeme sýrem a ozdobíme bazalkou.

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Super, tuto dýni jsem ještě nezkoušela, vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej :) nejdřív jsem se zalekla, chůtnala trochu dosladka :)

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasně :) Musí to být lahodné :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :) www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat