Significant mother

12:56:00 Unknown 3 Comments

Hledala jsem nový vtipný seriál, který by mě zaujal. A náhodou jsem narazila na seriál s názvem Significant mother, kde mě, řekněme si to narovinu, zaujal hlavně plakát a díky tomu jsem si i seriál pustila. Byl ho zatím pouhý jeden díl, který stačil, aby mě oslovil. Dnes jsou už ke shlédnutí díly čtyři a těším se na další.



Seriál je opravdu čerstvou novinkou. První díl byl vysílán v pondělí 3.8. 2015 a tak další nové díly mají premiéry každé pondělí. Plusem je pro mě délka jedné epizody a to je příjemných cca 20 minut.

Hlavní postavou je Nate, který je úspěšně rozvíjející se gastronom a vlastní restauraci v Portlandu. Jednoho dne zjistí, že jeho nejlepší kamarád Jimmy , který je zároveň jeho spolubydlícím a barmanem v jeho restauraci, má poměr s jeho mámou Lydií. Do celé komplikované situace se ještě přimotá Nateův táta, který chce dostat Lydii zpět. Nate je navíc do všech těch zmatků už dlouho zamilovaný do své kamarádky Sam, to však před ostatními i sám sebou odmítá.  








Moje oblíbené postavy :

Sam - dodává všemu krásnou tečku. Libuje si v celé událé komické situaci a vystihuje děj vtipnými písněmi, které složí. 
Lydie - užívá si toho, co v mládí neměla, jelikož Nata měla brzy, nelituje toho, ale vše si vynahrazuje. Líbí se mi její hlas a intonace. Je starostlivou mámou a zároveň sexy čtyřicítkou.





Nate - znám ho už z BH 90210 nová generace a přijde mi strašně roztomilý. Jsem zvědavá jak se to bude se Sam vyvíjet dál.
Jimmy - hraje tam spíše takového sexy "troubu". Můžete ho znát z Upířích deníku, Originals a Pretty little liars.





You Might Also Like

3 komentáře: