StripLac (svlékací lak) aneb když nechcete gelové nehty ...

16:28:00 Unknown 12 Comments

 
Pokud nejste zrovna zastánci gelových nehtů, nechcete si ničit své nehty nebo prostě z nějakého důvodu nemůžete mít gelovou manikúru a přesto chcete mít krásné silné a zdravé nehty, které dlouho vydrží, tak je metoda Strip Lacu přímo pro vás!

Já osobně, jak jste si mohli všimnout, mám gelové nehty. Ale díky přítelově sestře, která nemůže gelové nehty nosit, jsem se dostala k této metodě, kterou jsem měla možnost na ní vyzkoušet :) 
Poprvé jsem o této metodě slyšela ve Snídani s novou asi pře půl rokem a tato metoda  je u nás dostupná od března 2013.





Nehet se před aplikací nezbrušuje, pouze se odmastí, aby všechny vrstvy dobře přilnuli (nehet se i může vyleštit speciálním pilníkem). Odpadá schnutí jako u běžného laku díky vytvrzení všech vrstev v UV či LED lampě. Svlékací lak se nedoporučuje ihned po sundání gelových nehtů (nehty jsou poškozené, měkké) nebo gel laků (nehty jsou vysušené), protože by nešel Striplac tak snadno sundat jak je to u přírodních nehtů, takže by se měly nehty nejprve nechat uplně odrůst (cca 6 - 8 týdnů). Striplac vydrží až 10 dní (může i déle) po té se sundává od kořene nehtu (může sloupnou už i druhý den, ale čím déle se slupuje, tím to jde lépe).


Postup :

  1. vytvarujte nehet dle přání
  2. zatlačte kůžičku
  3. odmastěte nehty polštářkem
  4. naneste tenkou vrstvu twin coat
  5. na 60 sekund do lampy
  6. naneste tenkou vrstvu barevného laku
  7. na 60 sekund do lampy
  8. další vrstvu twin coat
  9. na 60 sekund do lampy
  10. setření výpotku polštářkem
Hotovo !




Výhody :
  • jednoduchá aplikace
  • za 60 sekund vytvrzená vrstva - nemusíte čeka na dlouhé zaschnutí
  • snadné odstranění
  • krásný lesk a výdrž až 10 dní (14dní)
  • chrání a posiluje přírodní nehty
  • není potřeba odlakovače ani pilníku
Pokud si umíte nalakovat nehty normálním lakem, tak můžete i tuto metodu dělat sami doma!

Startovací sada
alt
vzorník barev Striplacu

twin coat - podkladová a zároven i poslední lesklá fáze
růžová barva - patří mezi twin coat nánosy

odmaštujicí polštářky




You Might Also Like

12 komentářů:

  1. O tomhle slyším poprvé v životě ,ale vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to fakt super ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem o ničem podobném neslyšela:) ale vypadá to skvěle;)! Moc pěkny članek:)*

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to vypada opravdu moc dobre. Ja taky nejsem takovi zastance gelu. Mam pak nehty znicene ! Noo a tohle je dobra inprovizace jak mit krasne nehty. Opravdu moc dekuji za clanek.

    Typicalgirllondon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, slyším o tom poprvé, vypadá to skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Striplac mám, lakuji, vydrží, odstranění bomba, nedám na něj dopustit. Skvélé, minus pouze pořizovací cena.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, je nutné na závěr požít jejich polštářek na setření výpotku? Díky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano je to nutné, protože výpotek je lepkavý (zůstává po vytvrzení gelu/gelaku) mohla by jsi si zalepit oblečení :)

      Vymazat
    2. stačí to přetřít lihem z lékárny a je po výpotku :-)

      Vymazat
  8. Já už jsem o svlékacím laku slyšela, ale nezkoušela jsem ho :-) . Nemůžu si vynachválit gel lak na nehty . Vydrží mi necelý týden pěkný, takže si nehty přelakovávám jen každou neděli :-) . Dřív, když jsem používala obyčejný lak na nehty, tak jsem měla už druhý den lak oloupaný.

    OdpovědětVymazat