" I am on diet " ... from tomorrow ....

21:00:00 Unknown 20 Comments

byla jsem nekonečá dietářka :) pořád jsem se snažila hubnout a zkoušela nové triky a tipy ... ale jednou jsem narazila (zase náhodou) na neskonale úžasnou Tracy Anderson .... Její nejznámější klientky jsou herečky Gwyneth Paltrow, Courtney Cox, Kristin Davis a také Nicol Richie. Její dietní a tréningový plán Metamorphosis je rozdělen do 4 tělesných typů. Každý jsme jiný a tak je prokaždého jiný cvičební plán :)  Zde se můžete podívat a udělat si test, do kterého typu postavy patříte. Já jsem zakoupila balíček hipcentric, jelikož mám úzký pas, objemné boky a stehna. Níže ve videu se můžete podívat promo video.



Můj příběh začal v prosinci 2010, byla jsem na sebe fakt naštvaná jak se stravuju a pořád měním diety a pak zase jím a není nic trvalého. Vždy se mi ta dieta přejedla a nebo to byla dieta, kdy jsem byla hrozně zesláblá a na cvičení nezbylo sil. Tak jsem si objedna Metamorphosis- hipcentric z Ameriky :) jelikož to jinde nebylo dostupné. Zaplatila kartou přes internet a vyčkávala. Ještě před vánoci mi přišel dopis z celního úřadu (platila jsem asi ještě 500kč). Musela jsem odpovědět na pár otázek, jako co je v balíčku ( i když to na něm bylo napsáno), pro jaké účely, kolik to stálo, odkud .... Asi víte, ale když si necháváte posílat balíček ze zahraničí , tak od 22 Eur platíte DPH, a nad 150 Eur platíte Clo. Takže já šíleně natěšená na balíček, jsem ho dostala až před silvestrem, ale hned v Lednu jsem začala. Celý program mi vydržel cca měsíc a kousek, jelikož jsem onemocněla a neměla síly. Vkládám mé Before and After 2011, snad vám bude inspirací.

No a jelikož jsem se od té doby stala neřízenou střelou :) a poslední měsíce značně přibrala na váhu, kterou jsem vživotě nemohla protáčejí se mi panenky  ulítavají knoflíky od kalhot :D, tak jsem se rozhodla si tuto uchvacující metodu znovu naordinovat. Takže od zítra a ráda se s vámi podělím o mé výsledky znovu.

Jaké diety jste vyzkoušeli vy ? Která vám seděla nejlépe a jaké jste měli úspěchy? 


Co jsem vše vyzkoušela?
- dietu modelek, hroznovou, mléčnou, zeleninovou, žokejskou, ketodietu, "hladovění", jablečnou, dr. Atkinsonovu.....






You Might Also Like

20 komentářů:

  1. Wow, už bych se do toho taky měla pustit... ale ono je to v zimě horší a horší a s blížícími se Vánoci a cukrovím a řízky... :D achjo. Jsem nepoučitelná asi. Seš fakt dobrá!

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravda Vánoce jsou fakt "špatný" období, co se jídla týče :) ale u nás se děje pořád něco, oslavy svátků, narozenin rodiny, tetiček, strjčků, víkend s kamarády, silvestr... pro mě nikdy není správná doba :D, ale proto při téhle dietě si davám každý sedmý den volnější i se stravou a dám si to na co jsem měla celý týden největší chuť - samozřejmě s mírou :)
      Pro mě je vždycky nejtěšší se do toho pustit pak už to jde.

      Vymazat
    2. Nicole, musím tě obdivovat, že máš takovou vůli. A je fakt, že z Vánoc mám v tomhle směru hrůzu...nedokážu se krotit a pak se 1. ledna při vstupu na váhu divím a divím ;-).
      Vivi

      Vymazat
    3. Děkuji :)
      P.S.:
      Váha = strašidlo :D

      Vymazat
  2. Ahojy...ja mam v planu zacit s Jillian Michaels, tak jsem zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti budu držet palečky :) o ní jsem slyšela, ale jen malinko, tak se musím podívat jaký má cvičení...

    OdpovědětVymazat
  4. děláš si srandu?? Tak to je nesmírně ale nesmírně úžasný, myslíš že by pomohlo i na celulitidu?? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně pomohlo :) byl to velký rozdíl a šlo jen o měsíc mezi focením.

      Vymazat
  5. wow! tak to je poriadny rozdiel :))) krásne si schudla kočka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) byl to úžasný rozdíl, bohužel jsem pak onemocněla a moc se nehlídala, ale ted to zase napravím

      Vymazat
  6. Tak to je skvělý! Já od února začínám cvičit a chodit plavat s kamarádkou :)
    když vidím tyhle fotky měla a i chtěla bych začít hned :/ :D

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rada, že jsou alespon trochu inspirativní :)

      Vymazat
  7. Podľa mňa si krajšia na 1. fotke :) vážne

    OdpovědětVymazat
  8. To je vážně úžasný.. možná byl jen problém v tom, že to bylo moc rychý.. to pak většinou vede k rychlému návratu nahoru..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, ale spíš si myslím, že to bylo mým přejídáním a tím, že se mi nepodařilo vrátit zpět ke sportovaní/cvičení a byla jsem pohodlná :( a přitom, když se do cvičení dostanu tak to přímo vyhledávám :)

      Vymazat
    2. Tak to já ne.. jeden čas jsem cvičila 6 dní v týdnu, ale byla jsem z toho strašně otrávaná a strašně mi to ubíralo čas a straaašně mě to nebavilo :-D Mě sportování nebavilo nikdy :-/

      Vymazat