Migréna ...

11:43:00 Unknown 0 Comments

Nesnáším jí ! Trpím jí už 4 roky. Už se to, ale zlepšilo díky dochzázení k neuroložce a správným lékům. Vždycky bych nejradši umřela, když jí mám ! Kdo má tuto "nemoc" chápe. Dlouho jsem se, ale citíla sama a říkala jsem si proč já... díky knížce Migrénový mozek jsem se konečně cítila pochopena a také mi došlo, že jsem na to ještě hooodně dobře :)  

Jinak jsem okusila chutí Bubbleology čajů. Nápoj má základ anglického čaje, v teplé či studené podobě a vždy se skládá ze dvou příchůtí (je jich opravdu velká škála) plus na dně jsou ještě kuličky s ovocnou náplní (obal kuliček je tvořen z řas). Vše, co jsem tu napsala mi řekli pracovníci v laboratorních pláštích, kteří byli velice komunikativní a příjemní. Jejich stánek je na zpusob chemické laboratoře. Měla jsem již dva Bubble drinky - jeden ovocného typu a druhý Cookie. Oba mi chutnali, ale spíše tíhnu k ovocnému druhu. Doporučiji vyzkoušet, ale ne každý tomu přijde na chuť ! 



You Might Also Like

0 komentářů: