New In: Únor

19:39:00 Unknown 9 Comments


1. Intimissimi
- v Hradci mají velké slevy a pořád bylo z čeho vybírat


2. Drogerie Teta
řasekna od Astoru - velice mě zaujal její štěteček, sliby a složení
Nivea tělové mléko do sprchy - měla jsem medové a bylo skvělé, tak těď přišla řada na další
Nivea Baby Shampoo - používám na kosmetické štětce
Dove go fresh - krásně voní
UMA single lashes - chtěla jsem vyzkoušet místo celých řas v kuse, jen sem tam nějakou přidat
Astor rtěnka
Uma lip liner

3. Kik
Podlehla jsem lištičkám :) kbelík, utěrky z mikrovlákna a ponožky.

You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Hi dear,
    Your blog is so cute. Now, I'm your new follower. I hope you can follow me back.
    Btw, great items.
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé vecičky a už sa teším na recenzie kozmetiky ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty roztomilosti z Kiku ♥ Moc pěkné nákupy, líbí se mi obal té řasenky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ty single lashes bych chtěla vyzkoušet! :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jěště jsem je nestihla vyzkoušet, ale doufám, že to bude vypadat tak krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. To spodní prádlo je pěkné.. A kosmetiky není nikdy dost! Takže já se nikdy třeba nezlobím když mi někdo koupí takovou tu kazetu 😄

    OdpovědětVymazat