Co jsem dostala od ježíška ?

0:21:00 Nicole Xs 7 Comments



Šědrý den začal klasicky vánočkou, čajíčkem a pohádkama. Během chvilky jsme měli vše připravené a už jen čekaly na večer :)

 Cukroví a Yankee candle - linecké, vanilkové rohlíčky, včelý úly, rafaela, perníčky, mini kremrole, podvodníci ...

 A už k věci :)

Přívěsek srdce s andělským křídlem...
 
huňatoučký o veral - levhart alias kočička

HDD ...

 flashku 32GB s mojí hlavičkou :D

 
Smoothie mixéér :)

společný dar - bylo nám přispěno na naší dovolenou v Londýně, na kterou se chystáme v první čtvrtině roku.
Ježíšek je vtipný :) dostala jsem pomocníka na okna.

Ještě jsem dostala pyžamo, nabíječku na telefon do auta a to je asi vše :)

Niki dostala pískací veverku a pamlsky.

Večer jsme se s Nikčou válely na gauči a sledovaly novou pohádku,  Pelíšky a Dobrýho striptéra...


Copak jste dostali vy ? Z čeho máte největší radost ?

You Might Also Like

7 komentářů:

  1. Ahojky :-) nejprve ti chci poprat hezkého Silvestra ... U nás doma taky nemohla na Vánoce chybět Yankee Candle a včera jsem si koupila úplně novou :-) jinak mate krásný velký stromeček .. To mi máme jen malý :-) a v Londýně si to užijte protože já to tam znám a je to tam moc krasne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc. Já tam jedu po 4. a už se nemůžu dočkat mám to tam moc rada. Jinak ještě zpětné vše nej do nového roku :)

      Vymazat
  2. Ta Tvoje hlavička mě pobavila :D to je úžasný nápad a hrozně se mi líbí overal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se opravdu povedla a ještě když ji mám v počítači tak ji blika červeně nos :D

      Vymazat
  3. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    OdpovědětVymazat
  4. tak ten overal je božskej hezčí jsem zatím neviděla

    OdpovědětVymazat