Co jsem dostala od ježíška ?

0:21:00 Unknown 5 Comments



Šědrý den začal klasicky vánočkou, čajíčkem a pohádkama. Během chvilky jsme měli vše připravené a už jen čekaly na večer :)

 Cukroví a Yankee candle - linecké, vanilkové rohlíčky, včelý úly, rafaela, perníčky, mini kremrole, podvodníci ...

 A už k věci :)

Přívěsek srdce s andělským křídlem...
 
huňatoučký o veral - levhart alias kočička

HDD ...

 flashku 32GB s mojí hlavičkou :D

 
Smoothie mixéér :)

společný dar - bylo nám přispěno na naší dovolenou v Londýně, na kterou se chystáme v první čtvrtině roku.
Ježíšek je vtipný :) dostala jsem pomocníka na okna.

Ještě jsem dostala pyžamo, nabíječku na telefon do auta a to je asi vše :)

Niki dostala pískací veverku a pamlsky.

Večer jsme se s Nikčou válely na gauči a sledovaly novou pohádku,  Pelíšky a Dobrýho striptéra...


Copak jste dostali vy ? Z čeho máte největší radost ?

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Ahojky :-) nejprve ti chci poprat hezkého Silvestra ... U nás doma taky nemohla na Vánoce chybět Yankee Candle a včera jsem si koupila úplně novou :-) jinak mate krásný velký stromeček .. To mi máme jen malý :-) a v Londýně si to užijte protože já to tam znám a je to tam moc krasne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc. Já tam jedu po 4. a už se nemůžu dočkat mám to tam moc rada. Jinak ještě zpětné vše nej do nového roku :)

      Vymazat
  2. Ta Tvoje hlavička mě pobavila :D to je úžasný nápad a hrozně se mi líbí overal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se opravdu povedla a ještě když ji mám v počítači tak ji blika červeně nos :D

      Vymazat
  3. tak ten overal je božskej hezčí jsem zatím neviděla

    OdpovědětVymazat