Není nad ráno, ...

6:00:00 Unknown 8 Comments



...do kterého vkročíte tou správnou nohou


Nejlepší ráno pro mě je, které začne výbornou snídaní (kafíčko a něco sladkého nebo čerstvé pečivo) a nebo pohybovou aktivitou, která mě nabije po celý den, protože se cítím dobře, že už jsem pro sebe stihla něco udělat.

Jak to máte vy ?

You Might Also Like

8 komentářů:

  1. já ted vstávám každé ráno ve 4 kvůli práce a jezdím tam na kole, takže mám každé ráno najetých něco málo přes 10 km a dělá to se mnou divy! :) Je to takový příjemný budíček, člověku pak ani nevadí, že musel tak brzo vstát. franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů tak to je pěkně brzo, ale je fakt, že to kolo pěkně probudí - obdivuju tě :) a věřím, že už to pak ani člověku nevadí

      Vymazat
  2. Jsem teď posnídala. :) Měla jsem ovesnou kaši a kapučínko, to je nejlepší snídaně! :) No a teď si ještě ležím v postýlce a pročítám blogy! :3 Tohle jsou nejlepší rána. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnam ovesnou kaši mám taky ráda :) Krásné ráno <3

      Vymazat
  3. Tak já prakticky rána přes léto nevedu, Vstávám až ve 12,takže u mě to začíná až obědem :D Každopádně když už jeden kdy vstávám opravdu ráno,tak se ho snažím užít v klidu a hlavně bez stresu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to se mi líbí, kdyby to tak šlo. Ale je fakt, že čím jsem starší tak mi je i někdy líto takhle dlouho spát, že jsem ten čas mohla využít jinak a už i sama od sebe se o víkendu budím brzo, ale rozhodně se sam tam dýl prospím.

      Vymazat
  4. Miluju když se ráno probudím a nic nemusím, udělám si oblíbenou snídani (kafe a druž s celozrnným tous.chléb s bur,máslem a babánem, nebo taky něco sladkého, čerstvé pečivo, ovoce ...) ale nejlepší je prostě snídaně do postele od přítele ♥

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé v posteli už jsem hrooozně dlouho nesnídala :) Miluju "líná" rána

      Vymazat