Rychlé zprávy z mého jarního crazy života...

23:04:00 Unknown 7 Comments

Ahoj holky (kluci) !
Tak jak se máte? Jak si užíváte jarního počasí ? Já mám těďka docela fofry! Brzy ráno vstávám (5-6h) odjíždím pryč z domu a vracím se tak kolem (19-20h). Jen co se vrátím zaleju zahrádku, hodím do sebe nějakou tu dobrotu, osprchnu se, potěším svojí přítomnosí Ničku a přítele a zaokamžik na to ztuhnu na gauči jak lemra lína :) A o víkendu poklízím, pracuju venku vevnitř, vářím, griluju, lelkuju u nějakýho toho seriálu či filmu a víkend pryč !


Tak co se týče cvičení, teď jsem polevila. Znovu jsem vlastně asi před měsícem ( a něco - to to utíka) onemocněla asi na 14 dní a pak se toho na mě navalilo, ale ještě vydržet do zítra a pak bych si měla jakš takš oddychnout a zpomalit a začít zase aktivnějí žít, co se sportů týká.
Moje oblíbené pletené šaty...
 No a navíc jsem o víkendu úplně zapoměla, že se mění čas :D ... budík u postele se mi přeřizuje automaticky (chytrej budík od Tchiba řízenej přes satelit) a v kuchyni samozřejmě na všech spotřebičích ručně, ale byla jsem doma sama a nějaká pomatená a stejnak vše popletla a nic si neuvědomila. Takže byla sobota ráno kouknu na budík a tam 9.30, leknu se, že je tolik hodin (protože i o víkendu už moc dlouho nespí, malokdy), takže vystřelím z postele, že se jdu nasnídat a v kuchyni na mikrovlnce 8.30, tak zklidním a směju se, že jsem se asi překoukla. No a asi až za 3 hodiny mi to došlo :D BLONDÝNA, co byjste chtěli ???
první McFlurry s lentilkama a fotky z průběhu dne ...
Tak hezký zbytek večera a čao u dalšího článku!

You Might Also Like

7 komentářů:

  1. Šatičky Ti moc sluší :)) koukám že máš docela širokou pánev a boky viď?? Já to mám stejně, alespooň máme pořádné ženské křivky :D ! Jinak s tím časem, já jsem taky zapoměla :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) no to mám, moje pánev a boky neznají mezí :D ale přesně jak říkáš. Tak to jsem rada, ze nejsem jediná :)

      Vymazat
  2. šaty,jsou krásné :))! Taky mám poslední dobou strašné fofry:D, ale snad se to časem nějak utlumí :)

    OdpovědětVymazat
  3. šaty jsou pěkné :) a sluší ti :) a taky tet vůbec nestíhám , :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, ty šaty ti moc sluší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat