Random fotouz no.5

17:01:00 Unknown 8 Comments

 peču, vařím, snídám, mlsám, doplňuju vitamíny, kafíčkuju
- miluju quirrito z KFC -
velké e.l.f. řasy

v kadeřnictví - Policie nacvičuje jak řídít provoz - byla jsem nemocná a protivná - úžasná ikonka googlo dinosaura - nový šátek
a zbytek v duchu zahradničení, Nikči, nových nehtů, jarní nálady a PLL

You Might Also Like

8 komentářů:

  1. Obdivujem, že ťa baví záhradkárstvo :) Ja som vyrastala na dedine a mali sme veľkú záhradu, kde sme pestovali všetko možné a rodičia ma do toho nútili, ale nikdy som tomu neprišla na chuť. Takže klobúk dole :) A ten tvoj psík je úžasný, fakt roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě do toho nikdy nikdo nenutil, takže si myslím, že to je to hlavní :) já jsem se přestěhovala zase z města do vesnice až teď, takže mě to zatím baví, jelikož ve městě byly omezené možnosti, ale na zahradničení mám krásné vzpomínky a kladný vztah díky dědovi a mamce :)

      Vymazat
  2. Južííš jak je schovaná v tom prádle, no to je úžasné :) ! Nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné fotky a ty tvoje řasy máš moc krásné a husté :))

    OdpovědětVymazat
  4. My vám s Nikčou děkujeme za hezké komentáře :)

    OdpovědětVymazat