Plastické operace, botox a jiná vylepšení v obličeji ....

22:57:00 Unknown 16 Comments

Následující článek, který bude přidán bude o optickém zvětšení rtů bez jehel a jiných zákroků, ale předtím vám zde napíšu proč vůbec vzniknul následující článek i blog?....




Všechno začíná u blogerky s přezdívkou Kissie (zde se můžete podívat na její blog) vlastním jménem Alexandra Nilsson, narozena 18. srpna 1991, Švédka blogující od roku 2007. Narazila jsem na ní náhodou už ani nepamatuji jak. Nejspíše bylo o ní zmínky v nějakém českém internetovém bulváru pak jsem si jí vygooglila a od té doby jí pravidelně sleduji a bude to už tak cca 4 roky.

Hodně jsem si jí oblíbila a ikdyž se mnoha lidem zdá umělá mě se líbí víc teď než dříve (je pravda, že její původní plastika prsou byla opravdu i na mě moc). Samozřejmě za její změnou jsou plastiky, které podstoupila, úbytek váhy a "věkový vývoj" :) Prostě mi nepopsatelně padla do noty a beru jí částečně i jako inspiraci.

před - teď

Kissie podstoupila několik plastik nosu, prsou a chodí na injekce pro zvětšení rtů. Opravdu se mi líbí více teď. Můžete posoudit sami na obrázcích. Osobně bych do budoucna klidně vyzkoušela zvětšení rtů botoxem či jinou časem odeznívajicí metodou, ale v nějaké mírnější podobě, abych nedopadla takto ...

... a tak to je pro mě ještě hudba budoucnosti než se odhodlám a bude na to chuť a čas. A to je tedy důvod proč jsem připravila následující článek o tom jak opticky zvětšit rty (ráda bych se totiž taky pyšnila plnějšími rty). Co se týče nosu, tak by se mi na sobě samozřejmě líbil nějak roztomilejší upravený frňák, ale k tomu se asi nikdy neodhodlám, jelikož je to bolestivá operace a když se nepovede není to jako se rty. A v poslední řadě plastika prsou. Asi na ní v budoucnu dojde, ale nejde mi tak o velikost jako o modelaci.


Alexandra je důvod proč jsem vůbec kdy chtěla  blogovat. Mám ráda její krátké časově nenáročné články, ale spíše tam chodím kvůli fotkám, které rychle sjedu a když je čas tak si "počtu" (díky google translate). Je to moje každodenní aktivita, na kterou nezapomenu a myslím, že tohle je sen každé blogerky... navštěvníci, kteří se třeba i třikrát denně prijdou podívat na blog, aby se podívali, co aktuelně jejich oblíbená blogerka dělá nebo o čem píše...

před 61kg - po 46 kg


aktuálně

You Might Also Like

16 komentářů:

  1. Je nádherná, ale neskutečně mi vadí jak se zašklebí jaké se jí vyhodí vrásky nad obočím.. Vypadá to neskutečně uměle díky tomu jak je jinak "vyhlazená", fuj..

    OdpovědětVymazat
  2. na té poseldní fotce jí to nehorázně sluší :O ale zvětšit rty bych si asi nenechala :D prsa jsou druhá věc :-D :-D Je krásná.
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych chtěla ty rty a prsa, taky nad tím uvažuji :-) a mám hodně podobnou kamarádku jako je ona :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá opravdu krásně a máš pravdu,teď vypadá mnohem lépe :)

    OdpovědětVymazat
  5. je hezká ale až moc umělá a ty prsa její jsou naprosto příšerný :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no a to je dřív měla faaaakt obrovský na to její hubený tělíčko

      Vymazat
  6. prsa bych chtěla :D ona ted vypadá spíše jako vietnamka, nebo původem je ? :D jinak samozřejmě fotk jsou hezké a je dobré, že ty plastiky nejsou tak vydět a neni to přehnané.

    OdpovědětVymazat
  7. ja teda botoxove pery doslova neznášam. Nemožem si pomocť, ale vadi mi to, ako to posobí umelo. Našťastie so svojimi perami som spokojná a nepotrebujem zväčšovanie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je důležité, že jsi spokojena sama !!! :)

      Vymazat
  8. Škod mě se zobrazí jen ta první fotka, a to už mi přijde trochu moc ty rty nafouklé, plastika se mi líbí nic proti ní nemám ale nesmí to být do očí bijící.Jinak taky uvažuji o takové podobné operaci ale jen tak zlehka. Nechtěla bych potom vypadat jak kačer donald. Takže za mě ano ale všeho s mírou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nejsem zastánce operací, když se chtějí ženy jen tak zkrášlovat. Pokud je k tomu vede zdravotní důvod, tak je to něco jiného. Já jsem podstoupila labioplastiku zde , protože už to po porodu nebylo ono. Byla jsem hodně poraněná a doktoři mě asi nesešili správně, tak jsem si byla nechat pochvu "opravit", aby mi manžel neutekl za jinou.

    OdpovědětVymazat