Nákupy leden ...

11:24:00 Unknown 11 Comments



Tak jsem tady s nákupy z ledna.


DM a Sephora
Řasenka Lóreal - Mega Volume Miss Manga  (recenze)

Make- up a pudr Sehpora (recenze)

Nástroj na komedony ze Sephory


Lush 
Scrub na rty (new in)

 
Štětce realTechniques
- zakoupené na amazon.com (new in)
DM - Essence - Match2cover, SunClub bronzer, 2x rtěnka, Rimmel- rtěnka

naušnice



multivitamínový doplněk

nákup Ikea - dózy
nákup Ikea - box
 V Ikee jsem toho zakupila mraky, ale nemám vše nafoceno. Tak alespoň odkazy na Ikeu :)
- zástěra Evalill
- dóza Ljust
- dóza Ikea 365+
- krabice Drona
- odpadkový koš Sortera
- šatní stoja Mulig
- ramínka Bagis
- krabice Samla
- podnos Barbar



Zajímavá knížka - OMG dieta šest týdnů k vysněné postavě



You Might Also Like

11 komentářů:

  1. Moc se mi tvé nákupy líbí! V Ikee taky vždycky nakoupím mraky! Knížka vypadá zajímavě a řasenky Loreal patří k mým nejoblíbenějším :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já bych pomalu vždycky skoupila půlku Ikei :D na řasenku jsem si šíleně zvykla a je fakt fantastická !

      Vymazat
  2. Řasenku můžu jedině doporučit a bronzer je skvělý :)) rtěnku Rimmel mám také akorát v jiném odstínu a jsem naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten bronzer mi taky voní kokosově :D vím, že jsi to psala na blogu a souhlasím !

      Vymazat
  3. Make-up Sephora je úžasný a scrub ♥♥

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Ty náušnice vypadají moc hezky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý nákupy! :) Ty štětce vypadají skvěle... také se po nějakých poohlížím, ale jsou to docela šílené pálky za to, tak pořád jenom přemýšlím :D ... :)

    http://noordinary-girl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty štětce vypadají luxusně!:-)

    OdpovědětVymazat