Christmas is coming !

0:01:00 Unknown 10 Comments

Ahooj :) Vánoce se blíží a já už mám skoro vše připraveno. Trochu to tu zanedbávám a tak se chci podělit malou částečkou toho, co jsem dělala. 

Miluju linecké cukroví a u nás se vždy peklo jenom v těchto tvarech, takže v tom i nadále pokračuji a linecká kolečka už čekají v chládku na vánoce. Další sladkost, kterou peču druhým rokem možná není moc vánoční, ale udělala jsem z toho u nás vánoční tradici :) takže tadááá Vánoční Ježečci ! Uvnitř sebe skrývají kousek sušené meruňky, minulý rok schovávali lískový oříšek. Pak ještě můžete vidět na obrázku neobvyklé perníčky, protože nejsem tak šikovná a do pytlíku jsem si nedokázala udělat menší dírku, tak jsem z toho udělala takové vtipné cukroví a stejně bych neměla na to trpělivost se s tím piplat :D  a posledním cukroví, které mám jsou vosí hnízda.

Čtvrtý obrázek "srnky" jsem ulovila v Baumaxu (nebyla jsem tam leta a teď jsem tam zašla pro jeden dárek) a já jsem na takové roztomilosti, takže už nám stojí v obýváku a bude tu každoroční ozdobou!





You Might Also Like

10 komentářů:

  1. Ti ježci jsou strašně roztomilí :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je krásný, už je 23. a my nemáme ani stromeček, natož cukroví, achjo. (proto se těšim k babičce, bude cukrovíí, juhuu)
    Vosí hnízda miluju! mňam! A ta srnka je skvělá, nunu :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem vše dělala tenhle rok vše na poslední chvíli, jelikož jsme rekonstruovali a teď jsme se stěhovali a ve středu mi "naistalovali" kuchyň a v sobotu jsem ještě dokupovala většinu dárků a včera balila :) Tak aspoň, že se máš kam těšit a myslím, že záleží na tom jak si je uděláte s rodinou a to zdobení okole je takový plus navíc :)

      Děkuju, tu srnku jsem tam prostě nemohla nechat !

      Vymazat
  3. To je krásne! nechceš tu hodiť recept na tých ježkov? :-))

    inak, u mňa je VIANOČNÁ GIVEAWAY

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, u těchto obrázků se mi vždycky strašně sbíhaj sliny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, to je dobrot všude :) Budu zas po vánocích vyběhávat !

      Vymazat
  5. linecké koláčiky milujem, ježkovia sú vydarení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linecké je prostě klasika, které nemůžu opomenout :)

      Vymazat