Make-up, který miluju...

21:07:00 Unknown 2 Comments

  Naprosto nejlepší make-up, na který jsem narazila náhodou se jmenuje Bare Minerals.  Tato společnost se již přes 30 let zaměřuje na minerální pudry. Používá přírodní ingrediencé nejvyššch kvalit! Od časopisu InStyle dostal tento pudřík značku kosmetika roku

  Přišla jsem na něj ve Sephoře a akorát byla akce na balíček těchto úžasný pudrů. 2+1 balíček zdarma, takže jsem si domů odnesla rovnou tři balíčky. Každý z pudrů mi vydržel půl až 3/4 roku. Balíček obsahoval DVD "jak na to", 3 různé štětce : 1. na nanášení základního a fixujicího pudru po celém obličeji, 2. na tváře a poslední 3. na zakrývání "vad" pleti. Pudrů bylo celkem 5, 1x základní světlejší, 1x základní tmavší, 1x maskující, 1x na tváře, 1x fixační.


 Tato kosmetika mi velice pomohla v období, kdy jsem měla hodně pórovitou pleť a měla jsem jí díky tomu hodně flekatou. Je pomoc spočívala v tom, že mi nejdříve tyto problémy zakryla a v průběhu mi pleť krásně udravila. Pokaždé, když tyto minerální make-upy nanesu, tak jsem úplně sametová :D
Přikládám i video, kde je jak ho nanášet.


Máte s touto značkou zkušenosti ? Popřípadě jaká kosmetika vám sedí nejlépe ?





You Might Also Like

2 komentáře:

  1. To vypadá dobře.. já s póry bojuju furt.. tak bych se po tom mohla podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni a ještě se mi osvědčil make-up od Vichy - normaderm teint - je to také přímo pro problematickou pleť :)

      Vymazat