First Post ..... My World

0:21:00 Unknown 0 Comments

   
  Ufff... a je to tady. První příspěvek na mém blogu. Trvalo mi to hodně dlouhou dobu rozhoupat se a založit svou osobní stránku. Měla jsem to dlouho v hlavě jaké druhy příspěvků a informací sem budu vkládat, ale pořád ne a ne. Až mě k tomu musel dokopat horoskop. 
     Jelikož jsem člověk, který často mění nálady, koníčky, názory (někdy jsem prostě nerozhodná nebo spíše neznalá), tak je možné, že tento blog bude trochu zmatený :) Ale faktem je, že více a více se pro mě některé věci stávají neměnnými. 
       Dříve jsem byla pořád s něčím nespokojena, dnes už vím, že některé věci se nedají změnit a většinu času se snažím být optimistická. No a tohle bude můj svět, který chci s vámi sdílet.


                                                                     

Nicole

You Might Also Like

0 komentářů: